onsdag 28 april

nu e jag trrött i huve:(...tjat å gnat å tjat å gnat hela dagen...men men så e det
Gick skapligt bra på jobbet i dag ( tror itne har jag glömt nått i dag)!!! det visar sig i morgon;)
Dom ska måla om i köket på den avd som jag e på nu , så det e lite kaos
En del boende får äta så sina rum å en del får sitta vid tv...
Å naturligtvis vart det så här då..." varför ska jag sitta på mitt rum å äta?? " varför får hon sitta på sitt rum å äta??..jo bara för att det blir bäst såååååå...suck...men det blir nog bra när det e klart!!! ..
efter jobbet var jag ut me hund å gick ..FAST INTE DESSIE VA MED!!!!!det du;).
Det regnar ute å det var faktiskt lite små mysigt på nått sätt...
Allt som jag har planterat behöver lite regn så det sååååå..fast det behöver inte regna hela helgen..det visar sig..
Nej nu ska jag nog göra nån nytta här,, typ betala räkningar..
Jobb i morogn 7,30-14!!!
Sen e jag ledig fre,lörd, sön...wieeehoooo...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja det har du ju helt rätt i faktiskt=) men kanske ordnar sig ändå vem vet=)

2010-04-29 @ 18:05:33
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: Jenny

jajjemän=)

2010-04-29 @ 19:12:58
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0