lördag 3 april

först vaknade jag vid halv sex i morse för att jag hade så jäkla ont i axeln.
Tog lite värk tabletter å värmde på vete kudden å kröp i säng igen, sov ända till kvart över nio!!!
Det e bra gjort av mej det:)
Sen ringde Dessie så jag gick å handla lite åt henne å gick upp på jobbet med.
Vid elva tiden kom mamma så åkte vi till borlänge så jag fick köpa nya skor....Mkt bra!
Tog vägen över Falun hem , så vi hamna i sommarstugan ..kika till den lite sen åkte vi hemöver..

Sen när jag kom hem så gjorde jag fint på balkongen så sms jag till Dessie å skrev att "nu sitter jag på balkongen"..."kommer snart jag me " fick jag till svar..
Sen satt vi där ute å drack kaffe å fanta å diskuterade livet ...som vanligt

Nu e det bara tre dagar till Per kommer hem<3...

hojhoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0