fredag 2 april

hej hopp!!

jaha så var det lååååångfredag:)
har väl inte hänt så mkt att skriva om, men mamma har varit här så hundarna fick
busa lite.
Sen åkte vi ner till syrran får hon å Bengt bjöd på mat:)
Efter det så skjutsade jag hem mej själv å börja jäklas me den gamla datorn å alla
jävla sladdar som ligger hur som helst här:)!!!! men nu jäklar e det ordning å reda ( nästan)..
I morgon ska vi åka till Borlänge får jag MÅSTE ha nya skor, jag fattar inte hur jag kan slita skor
som jag gör..:(..
Köpte i och för sig ett par nya för någon vecka sen men dom e inte anpassade för det här vädret ..

Nej nu blire CSI

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

nice bli bjuden på mat;)fin blogg!kram

2010-04-02 @ 21:03:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0