måndag 13 februari

sitter här å fundera lite på .....tjaaa...det mesta!!
vill så gärna få ner mitt solarium från vinden, tänk va skönt det hade varit för min jävla rygg sate me värme..
varför är vissa så jäkla snabba me att komentera på fejjan om vissa saker...det är presis som hon sitter å googglllaarrr fram  alla svar till folk...jaja
Sen är det annat som jag tänker på men det får ni inte veta:)!!!

Åkte till rättvik i går å kollade in Pers nya bil...fin..jätte fin.
sov hos mamma i natt för jag skulle ju till tandläkaren i morse...jaja...blir nog tre gånger till innom en snar framtid som jag ska dit...FAN!!!...


nej nu blev jag sur HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: ella

basta ist om du kommer åt en bastu.värme är bra men ej uv=)trist med tandis.var dit måndags på koll bara.fejjan..själlv har ja noll intresse för den sidan numera värkar bara va en sida för att se va alla göööör hela tiiiin hehe..e man så intr av kompisar kan man ju ist prata me varandra.hoppas mamsen mår gott å att du ej har ont ryggen för ofta:/kramis

2012-02-14 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0