torsdag 22 september

gooood morgon!!!!:)
vilken härlig promenix jag å hund fick i "morse"...jaja klockan är inte ens halv åtta än, jag vet.

luften va så klar att jag inte hosta en enda gång..det ni!!!
alltså mitt kök ser ut som ett rejält yrväder har dragit fram där...:(....fast det yrvädret va ju jag i går så...fick för mej att jag skulle baka...å då vet väl dom flesta att det inte bara blir lite bak?..
haha men men jag ska snart ta reda på det!!! ska göra köttfärsbiffar me massa persilja i dag oxå:)...OM jag orkar gå ne på gården å hämta vill säga..
hmm...kanske dax att ta in persiljan å sånt  nu?...jaopp, så blire


nej nu ska jag ha lite kaffe sen ska jag sätta i gång!!!!

hojhoj



glömde en sak...köpte en fotölj av Jenny i går...mkt bra fast jag ska måla om "foten" på både den å pallen...pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0