tisdag 6 september

fullt i gula löv va det på marken i stugan i går!....mysigt tycker jag iaf...jag älskar ju hösten så det så!!!!
i går så va jag till maria så hon fick kapa klorna på hund:/....tänk att det går sååååå jätte bra när någon anna än jag ska göra det!!!
jaja hon får väl fortsätta me det då!
va upp till stugan å kollade av sista svampen oxå:) fast den här gången fick mamma ta hem dom, brukar ta varannana gång så.

i dag fick jag nå jäkla cp ryck å drog ut ALLT ur garderoben, jätte bra ! men nu ska ju allt tillbaka in där igen...fast i prydliga fina högar...(känner jag mej själv rätt så åker allt på golvet i kväll när jag ska sova^^)....

ska väl snart dra ut på skogs promenad me AH å jr..

jobb i två dagar nu sen har jag SEMESTER!!!!! wihoooooooo....


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

mm frisk luft!riktigt skönt vara skogen näre e höst=)sjuk dröm inatt..du va ju med hihih;)ist för stereo i din bil hade du Tompa i baksätet som fick sjunga d du bad om HAHAHHA sen massa mer tok...;)

2011-09-06 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0