tisdag 27 september

LÖN!!!!fast inte vart det nå pengar över så det blir inte nån IKEA resa nästa vecka...
2 karensdagar plus två veckors sjukskrivning satt sina spår på den här lönen...men det löser sig!!!

jobbat 7,30-12,45 idag....jättejobbig tur....men jag klara av den:)'
När jag kom hem så drog jag i gång en deg me morotsbröd som fick stå å jäsa i några timmar:)
drog till skogen me AH å gick å disktutera livets svåra frågor typ...
kom hem å baka klart brödet....fint me tre timmars jäsning nästan:)...öh...

Sen skicka Dessie sms så gick vi till clasisjön å handla sop påsar....blåa...sen gick vi till pizzerian å käka en varsin hawaiiiiiiiii me vit sås....fast såsen smaka inte nått^^
så nu sitter jag här å dricker en köpp me kaffe ...blir inte så många knop till här i kväll..


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

morotsbröd!!posta hit ;)

2011-09-27 @ 21:08:10
Postat av: Dessan

Jättefina var dom! Och det fick plats massor i dom också! =)

2011-09-27 @ 21:23:25
URL: http://jetixa.blogspot.com
Postat av: ella

måste på ikea nångång..kul ju=)men då lär man ha klirr i kassan så man kan gå lös;)

2011-09-30 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0