tisdag 13 september

fick mej ett gott skratt i dag på fejjan!!! say no more...
Kunde fasiken inte sova i natt..vakna 3,55 å sista gången jag titta på kl så va hon 5.34....men sen måste jag ha somnat till en skvätt för när jag titta på kl nästa gång så va hon 8.54...mm...siffror...
har väl grejat lite här hemma som vanligt , men FAN va tråkigt det måste vara å ha "riktig" semester på 4 veckor...vad ska man göra då???...jaja
är nästan klar me en rabatt iaf..mendet kom så mycket regn så man blev blöt...illailla....

fick ett trevligt vykort på posten i dag...tack ELLA!!!!sånt är alltid kul:)

haha!!!! blir nog inte skogsvändor me HAgman på ett taq nu:)...klant...men tur det gick skapligt bra iaf:)

nej nu blire å vika tvätten tror jag...
advokat kan var bra å ha oxå..


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ja d skickas för lite vykort sen datan kom hahaha;)

kram!!hoppas du får en bra Onsdag.här vakna man 06 suck=)men då vare iaf sol:D

2011-09-14 @ 09:49:28
Postat av: Annica

Nu ska du int va sån..... Men håller me dej om de där me "klant" (:

Ja ja, känns lite bättre idag men bara lite ):

Har iaf fått sova lite idag, blev int så mycke inatt.

2011-09-14 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0