oh,shit!!!!

i dag är det DEN torsdagen....DEN torsdagen som varje månad kommer oavsett om man vill eller inte...!!!!! mer skriver jag inte!!!


vaknade tio över fem för då tyckte hund att vi skulle gå upp...jaha det var väl bara att göra det då:/ <3
så nu sitter jag här me den STORA koppen kaffe å kollar runt lite medans tvättamaskinen snurrar...tvätta mattor.....wiehooo....eller????
kan ni tänka er att 21,31 i kväll då har jag.....damdamrammm....SEMESTER!!!!!! haha....inge roligt att ha semester på sommaren när man kan jobba upp lite procent!!!! nej bättre att ta det nu...Ska bli grymt jävla skönt! så de så;)

 Tre personer har drömt om mej den sista tiden...?!?....själv drömmde jag att hela vår gård exploderade å all bilar å grannens höns vart fulla inån vitt gega...urk...å dodge vanen hade exploderat men alla instrument va spårlöst borta...konstigt...


åhej, nu ska jag resa på¨röva å göra nån mer nytta innan jag ska jobbelijobba den .....


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hahahah skumt;)ja han sjöng bra tompa hihiih,vi matade hästar med kålrötter å gröt..skulle köpa öl i leksand...du sålde conwerse skor(hela skuffen full)vi gick på lantbruk.HAHAHAHAH dessa drömmar..

kramis

2011-09-08 @ 09:22:25
Postat av: ella

ska upp på skolan ,ska plugga in ämnen på distans,så e d gjort iaf:P

skönt du får semester!!!!

2011-09-08 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0