måndag 12 september

jaha...det som hände i lördags efter jag skrev blogg va att Dessie kom å drack kaffa å pratade bort nån timme:)..mkt bra..längesen nu:/..jaja..

sen vart soffan min vän så jag råka somna där...
i går så kom Ah förbi å köpte ett akvarium..:) bra så nu har jag bara ett ev två kvar som ska säljas....äh dom försvinner npg dom med...man får inte vara för jävla dyr på saker å ting får då blir man inte av me dom...

sen kom sambo hem vid 15 tiden tror jag det va...

i dag har vi gjort om i franzzons bur tack Per för hjälpen..ska ta kort å lägga ut så får ni se hur det blev..

vet ej vad som händer i dag...det visar sig


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

då e franzzon glad då;)

ska du ej ha fiskar mer nu?kram

2011-09-12 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0