lördag 10 september

idag har jag varit ute i skogen hela dagen känns det som....ja iaf tills nu:)
först så drog jag å Ah ut me hundarna....
börja ju jätte bra...var når spår söknings kurs me massa hundar ...jaja vi åker väl vidare då....
ut å traska lite å efter ett tag hör vi en som skriker!?!?...WTF....ropade in hundarna som kommer så snällt för engång skull....sen kommer det en häst...å en som satt på hästen å en som cyklade brevid..ÖÖH....ok....vi gick vidare å sen av en anledning så kollar jag bakåt å där kommer det ett par me tre hundar....jaja.....
prata lite me dom sen vända vi å gick till baka till bilen..
stuva in hundar å barnvagn å sen när jag skulle gå runt bilen så hör jag ett BRÖÖÖÖÖÖLLLLL... jaja...tittar över vägen å därstår det en ÄLG...livsfarliga djur är dom...

sen åkte jag hem å städa av lite golv...
sen for jag å andra AH ut i andra skogen å gick lite...men där kom det bilar mitt i skogen där vi gick...konstigt...haha..

sen gjorde jag en pizza som jag håller på att käka nu...
vet ej va som händer senare..


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0