torsdag 7 juli

MEN VAR I HELVETE ÄR MINA INLÄGG?????!?!?!!!...skrev i måndags å i går.....grr....

jaja skriver väl om lite dårå:)


helgen : ja den börja ju bra....NOT!!!! konstig bil som måste ha bensin?:)..fast nu har vi kommit på att det va inte bensin stopp utan trasigt bensin filter
Va i rättvik å snurra lite...väldig mkt bilar i år tycker jag...
sista raden kom i väg från Prästskogsvallen kvart i fyra^^...konstigt...jaja....

grilla lite hos mamma å sen kom SB förbi å sa hej å drack en öl..

sen kom Jenny å Co så jag åkte me dom
jätte trevlig kväll tills jag å jenny kom tillbaka till bowlingen...
herregud vilket jävla kaos!?!?!!...å vi fattade inte nått (som vanligt)....alla va suraå skulle slåss å A skulle dränka sig i ån.....en vanlig kväll me La familja Larsson me andra ord!!!!!...otroligt...nej...hoippas att T har lärt sig nått utav den kvällen?....



jaja jag gick hem iallafall när Benrt förstod att det inte va nå idé att försöka prata me mej...stackarn...


---------------------------------------------------------------

söndag måde jag väl inte så jätte bra....men jag va inte bakis ;utan hade mest ont i skallen...men det gick det med
Innan jag åkte hem till Insjön så va jag förbi Jenny å tittade på hennes arm!^^--IIIIIIII  ...jävla människa att kunna bete sig så där...väldigt fina rivmärken å blå märken va det...Undra va polisen sa? Det har jag glömt å fråga henne...


------------------------------------------------------------------
Måndag så jobba jag har jag för mej?...jo det gjorde jag:) vad annars??
tisdag jobba jag oxå......sen nu råka jag bli ledig i 3 dagar...jobba helgen..sen blir jag lite långledig igen=)..


just nu håller Sambon på att plocka å dona me galaxien så harn kan åka till västerås nån gång....så jag å hund me krokig svans blir hemma själv tills lördag/söndgag nån gång....


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

tråkigt me tjafs:/..man e väll ej 15?hm

hoppas du har en bra dag me vovven nu=)

2011-07-07 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0