lördag 9 juli

jaha?!?!! å nu har det blivit vårt fel helt plötsligt`?!?!....jävligt konstigt....men sååå moget att bara skrika å på oss då! vuxna människor..

jaja..allt har gått åt helskotta den här helgen käns det som..
Men förlåt mej så jävla mkt att jag bryr mej om dej...men jag ska väl sluta me det.... börja tänka på mej själv IGEN!!!! å det vart ju livat förra gångenså;)...


sitter å tittar på nätet hur dom har byggt Chinchilla burar;)...JAG VILL Å JAG SKA HA!....
eller hur va det Dessie sa....KAN MAN SÅ SKA MAN!!!!!så jävla sant så....

nej men det lär väl inte bli nått av me det ändå om jag käner min "käre" sambo rätt..:(..


nej nu vart jag sur så det e inte nån idé att jag skriver nå mer så vissa människor tar åt sig....


har skrivit det förut å jag skriver det igen

DU ÄR INTE UNIVERSUMS MITTPUNKT "A".ALLT KRETSAR INTE RUNT DEJ

HOJHOJ


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men suck att dom inte ger sig, stackars mamma,och dig, blir de tomt brevid henne nu då el?? Rena rama avundsjukan!!!!

<3

2011-07-09 @ 10:43:12
URL: http://pigglet.bloggplatsen.se
Postat av: Dessan

Precis: Kan man så ska man!!!! :D

2011-07-09 @ 22:01:36
URL: http://jetixa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0