tisdag 8 februari

inne på andra veckan i februari!!!:)
idag skulle jag ha varit ledig men jag tog på mej extra i dah å i morgon:) bra det!!
blir ju inte så mkt pengar på en 50% tjänst så allt extra tar vi emot:)

håller på att göra köttfärssås:)...vakna i morse å kände ett grymt sug efter det så det var väl bara å göra det då

ursh nu e det tre dagar tills sambon åker till USA...:( fast lite skönt blire väl oxå får jag lov att intala mej själv oxå!!!

skulle ha färgat håret i dag men jag tar det i morgon efter jobb tror jag, vi får se!!
OJ JÄKLAR VILKEN VURPA DET VA NU DÅ!!!:( damernas super-G !!!, hoppas hon klara sig utan större skador...ja nu reste hon på sig iaf:)..puh...

Nu ska Anja åka....å hon kom i mål oxå..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

köttf,sås e nice!!japp nu går vi mot mars iaf hehe d går sakta framåt...=)

2011-02-08 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0