tisdag 15 februari

jahopp!!!
fryser, hostar, ont i hela kroppen å sover...så ser mina dagar ut nu:(..fattar inte va det e för fel???
eller jo det e vl den roliga förkylningen /influensan som 95% av dom på jobbet har eller haft eller kommer å få:(.

jaja bara att gilla läget å ta det lugnt...kankse därför som jag va så rastlös i söndags?? brukar ju få en jädra energi nr jag har feber?!?...

Sambon är i Memphis nuå har det bra!!!

å jag är på insjövägen å har det mindre bra...haha..
nej nu MÅSTE jag försöka gå ut me hund...den promenad som brukar ta 15 minuter tar ca 30 minuter nu..men det e ju bra för hund som får va ute längre

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Monica

Hmm jasså då äre kanske nå som går då?! Jag har ont idag me o mår illa o halsbränna så de står härliga till.. Börjar fundera om de är magkatarr jag åkt på, men de är kanske nå äckligt virus..:D haha

Kram o krya på dej..

2011-02-15 @ 12:58:01
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0