söndag 6 februari

tror att jag somna före nio i går kväll...på soffan...så jag vakna vid tolv å gick å la mej i sängen i stället...
Menvilken underbar dag det har varit i dag då:)!!!! hur skönt som helst ute när solen va som varmast!!
Undrar när sambon har tänkt att kommit hem då?? äh jag lär väl hinna till jobbet innan han e hemma så..

å i morogn är det en ny vecka igen!!! Fasiken va tiden går fort! fattar inte va den tar vägen...konstigt..

Nu ut me hund en lagom promenix innan jag ska till jobb

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Dessan



Jag undrar vad det var för konstig helg... Igår gick jag och la mig kl nio. Märkligt och ovanligt.

Hoppas det var lika lugnt på jobb på kvällen som på dagen :)

2011-02-07 @ 20:01:11
URL: http://jetixa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0