måndag 21 februari

vart en tripp till doktorn i morse, va inte ett dugg bättre i dag än i går så..var bara att ge sig i väg!!
för första gången så va det en bra läkare som jag fick träffa:)
han va jätte snäll. föruto när han slog mej i ansiktet..nej då han knacka lite lätt på bihålorna å jag skrek!!!
dom är tydligen helt igen täpta:(
Han fråga om jag haft huve värk?!?!?!?....Ja i en vecka ...hmm...ja jag täka mej det sa han då..

fick kortison nässpray ut skrivet å skulle hålla mej hemma från jobbet den här veckan tyckte han..

så nu vet ni hur det ligger till...ska lägga mej i soffan igen...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

bra han var snäll=)krya på dig!

2011-02-21 @ 20:32:19
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0