lördag 12 februari

hejhej bloggen:)

efter många om å men så har sambon äntligen kommit på planet till USA:)harn skulle ha varit där för ett x antal timmar sen , men men...snön är bråkig i bland

har gjort lite vanilj/choklad drömmar i morse, sen va jag å Daisy ner till Dessie å drack kaffe..
men sen när jag kom hem så var det som nån slagit mej på käften...eller i huve:(
fick en grym huvevärk så jag såg knappt nått men efter ett par timmars vila så har det gått över!
Ska snart ut i skogen me hund å sen ska jag skjutsa syrran till läxand...
sen vet man inte va som händer;)


hojhoj

Kommentarer
Postat av: ella

tur d gick över värken=)

2011-02-12 @ 17:48:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0