ojojoj!!!!

jag hade faktiskt minipc me mej till rättvik , men det funka inte så bra märkte ja:/
å blogga från mobilen funkar ju bara när den känner för det märkte jag oxå!!!!


CCW RADION ÄR INTE SIG LIKT!!!!!!
dom har ju bytt reklam från statiol....buhuuuuuu...dumma dumma dumma.....
"statoil farsan statoil" finns inte mer:(....

har haft en urtrevlig vecka iaf:)..

Måndag kväll så drog jag å Per å Lars till sågmyra på fatboy..hur bra som helst

Tisdag _ åkte till rättvik vid elva å då va det redan kö från hantverksbyn....otroligt...va ut å kika lite på byn...handla skit som vanligt...
Sen kom Hasse me skivor till en skivförsäljare så vi var ner me dom oxå...
Joxon Å Elin kom med tåget ...
Berra kom så lägligt förbi me Chevan så vi fick åka en sväng:)...

Onsdag:..va väl runt å kika som vanligt....sen kom JEnnnnyyyyyyyyyyyy å vi käka mat sen drog vi på EVA!!!!
fast jag fick nån jäkla migrän attack så jag å Per gick hem vid tolv tror jag det va:(...

Torsdag :hade skalle bank nästan hela dagen ...va upp på markanaden å gick runt där...
Fick en fin present av per oxå:)....en nickande hund ..EN DALMATIN!!!!!...den ska sitta i bakrutan på darten!!!

appropå dart så går sen utav helvete nu!!!! TACK EDDIE!!!!...

fredag: hmm....va ut å kika lite till sen drog jag hem på kvälls kvisten

Lördag då drog hasse å Robert hem ...llite tomt blev det..
Ingen frågvis femåring som springer efter mej nån mer:)....jaja dom kommer väl nästa år igen:)

helgen har bestått av jobbelijobb!!!

ska iväg till 14 i dag igen:) Jobba me Helena tror jag..skoj..

mer kaffe !!
hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

klart den ska nicka i bakrutan=)lät som en bra vecka förutom migrän,sånt ogillas

2011-08-09 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0